Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /homepages/21/d181465893/htdocs/atoutconso/forums/include/functions.php on line 47

1

Sujet : dat ik geen studiofotograaf wilde

Ik heb altijd een wereldse vooruitzicht gehad op alles en ik heb al een hele tijd veel foto's gehad. Ik begon om 13, maar het was meer als een hobby en bestudeerde het vervolgens voor een jaar. Tegen de tijd dat ik 15 was, was ik Nike Air Max 90 Homme verhuisd naar een studio assistent bij Holborn Adidas Superstar Womens en Camden studio's. Ik begon snel met live muziek Nike Air Max 2017 Femme fotografie, jazzgigs, R & B soort dingen, Motown: Stevie Wonder, Tina Turner, Barry White, Whitney Houston en Miles Davies. Ik begon popartikelen te maken met veel van de meest populaire tijdschriften op dat moment - Smash Hits, Number One en Record Mirror was een grote voor mij. Het hoofddoel dat ik beoogde te zijn was The Face, dat destijds het grootste stijlmagazine was. Je moet de volgende generatie van mij zijn om te werken voor The Face, dus ik werd naar de rechterkant gehaald en eindigde met stijlfotografie voor i-D magazine en was de belangrijkste fotograaf voor de Britse Bijbel Hip-Hop Connection. Ik kreeg regelmatige schoten, nogmaals de meeste muziek- en straatspullen, de laatste was mijn forte. Alles was heel snel verhuizen. Asics Gel Lyte 3 Femme De fotografie was zwart en wit in 1985, maar Nike Air Max 90 Dámské Růžové tegen 1989 was het in volle blast kleur. Je wist  Amerika en hiphop was in het Verenigd Koninkrijk aangekomen. Tijdens mijn werk en assistentie in studio's realiseerde ik me heel snel dat ik geen studiofotograaf wilde zijn. Ik kan al die dingen doen, maar het doet me gewoon niet aan. Ik denk dat het komt omdat ik graag een 'out and about' man ben. Zo heb ik mijn erkenning gekregen voor de belangrijkste hip-hop fotograaf - omdat ik naar de straten en de cultuur ging en er waren niet veel mensen die hiphop hopen. Ik heb altijd op film geschoten. Toen ik jonger was, gebruikte ik altijd een film in mijn dashboard. Terwijl mijn collega's meiden achtervolgen, heb ik een cursus gedaan en heb ik al mijn geld uitgegeven aan ontwikkelaar en fixer. Voor het grootste deel van mijn leven heb Nike Air Max 90 Femme ik veel van mijn tijd doorgebracht zoals een soort Nike Air Max 2017 Donne nachtelijk karakter in het donker. Zelfs bij optredens Nike Air Max 90 Womens Pink heb ik geen flits gehad, ik kon het niet veroorloven en het lijkt me niet goed, dus ik heb echt geleerd hoe ik high-speed fotografie moet doen. Ik moest veel zwarte artiesten fotograferen, en om mensen van kleur bloot te stellen, is het heel anders dan mensen die lichter zijn, bloot te stellen. Het is nogal een vaardigheid om dat te kunnen doen. Dit zijn vaardigheden die je moet leren dus toen de hele hip-hopscène kwam, was ik er voor gezorgd voor.